Aldona Serewa

metodyk, lektor

BIOS

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy lektorki, trenerki i metodyka. Współpracowała z dwoma ogólnopolskimi szkołami języków obcych jako DOS oraz metodyk do spraw szkoleń korporacyjnych, z sukcesem wdrażając autorskie programy nauczania, monitorując jakość szkoleń, oraz dbając o rozwój kadry lektorskiej. Organizowała szkolenia dla wielu branż i instytucji publicznych.

We współpracy z PASE od prawie dekady prowadzi szkolenia w ramach Kapeluszy Lektora, a także Akademii Metodyka i Akademii Coacha. Trener i prezenter wydawnictwa Cambridge. Autorka artykułów do czasopisma „Personel i zarządzanie” i „The Teacher”. Od niedawna związana również z eduNation w charakterze trenera.

Studiowała filologię angielską i tłumaczenia na Uniwersytecie Śląskim oraz zarządzanie personelem na SWPS.

ABSTRAKT

Kilka technik coachingowych na trudne momenty w pracy z uczniem.

Tym razem zapraszam Was na sesję poświęconą trudnym momentom w pracy z uczniem. Będę mówić o tym dlaczego czasami tak trudno jest nam porozumieć się z naszymi uczniami i dlaczego czasami mamy wrażenie, że nasze próby porozumienia są jak przysłowiowe walenie głową w mur. Przyjrzymy się dokładnie temu, co się dzieje w naszych myślach kiedy znajdujemy się w trudnej dla nas sytuacji lub stoimy przed dużym wyzwaniem. Powiem Wam jakie zniekształcenia poznawcze powodują, że nasi uczniowie mówią „nigdy nie nauczę się tych czasów” czy „jestem głupi, to beznadziejne”. Podzielę się z Wami kilkoma technikami coachingowymi, które pomagają moim uczniom i mnie w takich sytuacjach.