Agnieszka Padzik-Wołos

Akcja Komunikacja

BIOS

Z wykształcenia jestem magistrem ekonomii z dyplomem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Pomagam firmom w marketingu relacji przez komunikację. Koncentruję się na użyteczności działań i narzędzi. W projektach definiuję procesy komunikacji. Moim atutem jest myślenie strategiczne. Umiejętności coachingowe pomagają mi w komunikacji z klientami i rozumieniu ich potrzeb. Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej. W 2014 roku ukończyłam studia podyplomowe Coaching profesjonalny na Akademii Leona Koźmińskiego.• Pierwsza praca jako account executive w agencji reklamowej AHA Polska.• Mam wieloletnie doświadczenie w branży finansowej – 12 lat w dziale komunikacji marketingowej Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Union Investment.• Prowadziłam projekt oraz warsztaty w Lekcji Pisania (2014-2015).Obecnie doradzam firmom w obszarze komunikacji w projekcie Akcja Komunikacja. Prowadzę też warsztaty dla firm na temat jakości i audytu komunikacji marketingowej. Podjęłam także studia doktoranckie w obszarze zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Lubię pisać. Prowadzę dwa blogi :zawodowy Akcji Komunikacji oraz na temat rozwoju osobistego Moje Sedno. Publikuję też w mediach społecznościowych. W 2011 roku zdobyłam wyróżnienie w konkursie redakcji Wysokich Obcasów. Od 2015 roku jestem członkinią Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych.

ABSTRACT

Jakościowa komunikacja marketingowa – fundament Twojego biznesu.

Strategia to podstawa prowadzenia biznesu. Każdy z nas działa, mając ją „w głowie” lub w formie dokumentu. Jest tylko jeden praktyczny problem – na co dzień zwykle nie mamy czasu, żeby regularnie sprawdzać, czy działamy zgodnie z jej założeniami. Szkoła językowa to szczególny przypadek, jeśli chodzi o miejsce jakości w strategii działań. Wymagają jej klienci, którzy chcą rozwijać swoje własne umiejętności. Jeśli chcesz budować jakościowy przekaz marketingowy, musisz odpowiedzieć sobie na podstawowe pytanie z tego obszaru. Brzmi ono: czy obecna komunikacja mojej szkoły z otoczeniem świadczy o tej jakości? Jak może ona być oceniana przez odbiorców?Chcę, aby uczestnicy mojej prelekcji wykorzystali ten czas na refleksję i pracę nad powyższymi pytaniami. Pomoże im w tym omówienie podstaw strategii komunikacji marketingowej i przeprowadzenie przez fundamentalny proces – audyt komunikacji marketingowej. Mimo, że ta nazwa brzmi groźnie, sam proces tworzy przestrzeń do kreatywnego myślenia. Zrobimy krótkie ćwiczenie indywidualne (lub dwa, jeśli pozwoli nam czas). Przyjdź na prelekcję i przynieś ze sobą jeden materiał marketingowy Twojej szkoły, który weźmiesz „na warsztat”.Praktyczna wskazówka: weź ze sobą materiał w formie drukowanej, aby łatwo można było na nim kreślić i notować. Na potrzeby ćwiczenia lepiej sprawdzi się bardziej rozbudowana oferta lub wydruk ze strony internetowej niż np. dwustronna ulotka z cennikiem. Zapraszam na prelekcję!