Ola Komada

Teddy Eddie

BIOS

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, początkowo lektor, a następnie metodyk w sieci szkół językowych CLAN na Górnym Śląsku. W latach 2009 – 2015, jako dyrektor zarządzający, miała rocznie pod opieką kilkudziesięciu lektorów i kilkuset klientów oraz organizowała wszystkie kampanie reklamowe szkoły. Z jej pasji do uczenia maluszków powstała praktyczna strona metody nauczania języka angielskiego dla dzieci – Teddy Eddie, nominowanej do nagrody ELTons za innowacyjność. Od dwóch lat zaangażowana jest w nowy projekt – metodę Savvy Ed, unikatowy kurs dla zaawansowanych językowo dzieci w wieku 7-10 lat. Od kilku lat jest dyrektorem metodycznym firmy Teddy Eddie licencjonującej metody nauczania szkołom językowym w całej Polsce. Oprócz wsparcia metodycznego opracowuje strategie marketingowe dla szkół pomagające rozwinąć sieć i udziela wsparcia nie tylko szkołom, które są na początku swojej drogi ale również tym, które w tym biznesie działają od lat. Prywatnie jest mamą dwójki dzieci – Zuzi (8) i Emila (4), uwielbia social media, blogi i … dobrą lekturę.

ABSTRAKT

ŚWIATOWY CZY SWOJSKI MARKETING – CO WYBIERASZ WŁAŚCICIELU SZKOŁY?

Przeglądając analizy tegorocznych trendów marketingowych prognozowane przez specjalistów z wielkich korporacji wydawać się może, że to kwestie zupełnie odległe od świata naszych lokalnych, swojskich, często rodzinnych firm, jakimi są szkoły językowe. Bo czy hasła typu: „hiper-personalizacja,” „content marketing,” „influencer,” „user generated content,”  czy „omnichanneling” nam coś mówią? Czy da się dopasować je do naszych realiów? A może jesteśmy tak specyficzną branżą, że trzeba pod nas przygotować zupełnie inny, wbrew trendom, plan marketingowy?

Od 6 lat pomagam szkołom dołączającym do naszej sieci w rozwoju. Co roku analizuję i z ciekawością przyglądam się ogłaszanym co roku trendom marketingowym, szukając w nich inspiracji. Co ciekawe zawsze znajdę coś dla siebie, dla nas, dla naszej branży. Nowe pomysły sprawdzam na lokalnym gruncie i wyciągam wnioski, gdyż mam przekonanie, że wiele „mądrości” zadziała, jak się do nich odpowiednio podejdzie. Podczas sesji podzielę się kilkoma pomysłami, które zostały już zastosowane i co najważniejsze – przyniosły rezultaty! Pokażę też co nie zadziałało, bo zawsze warto uczyć się na cudzych błędach…

Serdecznie zapraszam!