Piotr Bucki

National Geographic Learning

BIOS

Piotr Bucki – od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie. Od dwóch lat współpracuje z marką NGLearning jako oddany amabsador kursów opartych na Keynote i TED. Dwukrotny mówca TEDx.

ABSTRAKT

Spójrzmy na to inaczej. O motywacji, pracy, zaufaniu i marketingu w szkole językowej

Czasem lepiej jest działać i eksperymentować, niż kierować się „zdrowym rozsądkiem”, zastałymi zasadami, czy intuicyjnymi przekonaniami. Szczególnie, że świat się zmienia i aby działać konkurencyjnie na rynku usług językowych, trzeba się wyróżnić. Nie krzycząc głośniej, ale mówiąc mądrzej i ciekawiej. I często o wiele taniej. Byle z mądrym partnerem i otwartą głową.